dinsdag 28 mei 2013

Nellie's multi frame Kaart

Met de nieuwe multi frame mal van Nellie snellen heb ik deze eenvoudige kaart gemaakt.
In een verpakking zitten 10 verschillende maten zodat er altijd een goede maat voor je bij zit.
Ik heb één van de kleinste hartje uitgezocht voor het 3D hart. Deze bestaat uit 6 hartjes die ik allemaal dubbel heb gevouwen. Daarna heb ik alle zijkanten van de hartjes aan elkaar geplakt. Op deze manier ontstaat er een soort van bolletje. De laatste 2 helften plak je niet aan elkaar. Deze plak je aan de kaart vast.
Ik heb met twee grotere stansen twee hartjes uitgestanst. Op de kleinste heb ik mijn 3D hart geplakt.
Met hetzelfde papier uit de serie heb ik een strook uitgesneden die ik aan de onderkant van de kaart heb geplakt. Met een lintje heb ik de kaart afgemaakt.
Het papier dat ik gebruikt heb is van Cosmo Cricket: Cubierta Miniatura
 

(Mijn excuses voor de wazige foto's. Deze heb ik met mijn telefoon gemaakt.)
 



 
Veel hobby plezier
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails