vrijdag 5 april 2013

Waarom er momenteel niet veel op het blog en facebook verschijnt.

Hallo allemaal,

Via deze weg wil ik jullie graag laten weten waarom er momenteel zo weinig op het blog en facebook verschijnt. Ik doe mijn best om zo goed mogelijk up-to-date te blijven, maar dat ging de laatste tijd niet erg soepeltjes.
De reden van dit alles is de rare maand die we gehad hebben.

Halverwege de maand Maart is er in de winkel ingebroken. Gelukkig geen grote schade, maar vervelend is het wel. Omdat het rolluik niet helemaal werkte zoals we gewend waren moesten we een nieuw luik bestellen.
Door alle regels van ons winkelcentrum moest er eerst toestemming voor komen en dat duurt even. In de komende weken vonden we het erg vervelend om de winkel achter te laten in een niet goede beveiligde situatie. Gelukkig hebben we bewakers rond lopen die de boel goed in de gaten hielden.
Helaas voor ons is er afgelopen week weer een voorval geweest waarbij iemand ons rolluik helemaal uit z'n voegen heeft geschopt. Een flinke deuk in het luik zorgde ervoor dat er geen beweging meer in zat.
Gelukkig kon mijn bestelde nieuwe rolluik de volgende dag geplaatst worden en is er een last van onze schouders gevallen.
Nu weten we dat onze winkel goed beveiligd is. Het is vervelend om je winkel zo goed te moeten beveiligen, maar blijkbaar is het nodig.
Ik kan de winkel nu na het afsluiten rustig achterlaten.

De laatste weken heb ik dus weinig inspiratie gehad om iets te ondernemen. Ik heb wel wat kunnen haken (heb ik dan ook laten zien), maar dat was één van de weinige dingen waarbij ik kon ontspannen.
Ik hoop dat nu alles achter de rug is en ik weer aan de slag kan om jullie allemaal te inspireren met prachtige projecten.

Tot snel en Veel Hobby Plezier

Marion

2 opmerkingen:

  1. dat is helemaal niet plezant.
    weet hoe zo iets voelt, maar dan bij ons thuis.
    En het gevoel dat ze aan al je spullen hebben gezeten is echt niet leuk.

    wens je toch een beetje een fijn weekend
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè gatsie! Ik kan me voorstellen dat je even geen inspiratie had of je kon ontspannen om ook maar iets te ondernemen.

    Ieder geval een héél fijn weekend met lekker veel ontspannen inspiratie!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails