dinsdag 16 april 2013

Ik hou van Holland

Christel Krukkert heeft weer een nieuw boekje met haak patronen uitgebracht.
En dit keer staat het helemaal in het teken van Holland.
Veel kenmerkende Hollandse dingen komen voorbij. Zoals: het koningshuis, molens, tulpen, haring en nog veel meer.
€12,95
 
Ik heb persoonlijk nu ook het haak virus te pakken en probeer de leukste dingen te haken.
In het boekje: Lieve diertjes zelf haken staan veel schattige haak patronen waar ik druk mee bezig ben.
€9,95
€7,95

 
Mijn neefje van 4½ jaar oud mocht iets leuks uitzoeken. Natuurlijk had ik verwacht dat hij een stoere beer of misschien een leeuw zou uitzoeken. Maar hij koos van de appel en het cupcakje.
Het cupcakje moest ook roze zijn en spikkels hebben.
Ik heb er een sleutelhanger aan gezet zodat hij 'm aan z'n tas kan hangen.
Hij was er super blij mee en heeft de hele dag er trots mee rond gelopen.
Dat z'n tante dat gemaakt had was echt een raadsel hahahaha!


 
We hebben ook een leuke serie grappige ogen binnen gekregen.
Ik heb het patroon van het eitje uit het boekje genomen en er deze grappige ogen op gezet. De mond heb ik met zwart haakgaren onder de ogen geborduurd.
Deze sleutelhanger hangt nu trots te zwaaien aan mijn sleutelbos.

 
Haken is erg verslavend en dit zullen ook niet de laatste voorbeelden zijn die ik zal laten zien haha.
 
Veel hobby plezier

1 opmerking:

  1. Geweldig!!!!Ik vind ze allemaal super, maar die met die gekke oogjes is echt een toppertje geworden. hahaha.
    Ik kom het boekje zo snel mogelijk halen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails