maandag 3 december 2012

Kerstkaart 2012 #8

Voor deze leuke kaart ben ik begonnen met een crème vierkante kaart.
Ik heb uit het scrapbook design papier: Times & Seasons van EchoPark, een groen vlak van 12½ x 12½ cm gesneden.
Het is dubbelzijdig en de achterkant van het groen is deze blauwe kleur.
Ik heb een vlak van 12 x 12 cm gesneden en aan de onderkant een golvende lijn getekend en uitgeknipt.
Dit maakt het papier speels.
In het midden van het blauwe vlak heb ik met een zilveren gelpen een lijn gezet.
Dit moet de stam van de boom voorstellen.
Voor de takken heb ik een ander vel uit de serie: Times & Seasons.
Ook dit is dubbelzijdig dus ik had er maar 1 vel van nodig.
Ik heb stroken gesneden van 1cm breed. Alle stroken heb ik ingeknipt zodat het een banner word.
alle stroken hebben een andere maat zodat als je ze boven elkaar plakt een echte kerstboom ontstaat.
Om wat meer effect te krijgen heb ik in het midden van elk strookje een foam blokje geplakt. De uiteinde zijn vastgeplakt met gewone lijm.
Boven op de boom heb ik een brad door het papier geprikt.
Toen alles op z'n plek zat heb ik het blauwe vlak met foam tape op het groene geplakt.
Met stickers en zilveren "geborduurde" lijntjes heb ik de kaart afgemaakt.
 
 
Veel hobby plezier
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails