donderdag 13 december 2012

Kerstkaart 2012 #10

Ik heb nog een schudkaart gemaakt, maar dan net even iets anders.
Het papier dat ik gebruikt heb is van Echo Park: Times & Seasons.
Dit zijn de afmetingen van de vierkanten die ik heb gesneden:
Crème basis kaart: 13½ x 13½ cm
Groene vel: 13,3 x 13,3 cm
Blauw vel: 12,7 x 12,7 cm
Gestreept vel: 12½ x 12½ cm
 
In het gestreepte vel heb ik met mijn stansmachine een cirkel gesneden.
Uit het blauwe vel maakte ik een kader met mijn cirkel stansen. Dit heb ik op dezelfde manier gedaan af bij de vorige kerstkaart die ik heb laten zien (Kerst 2012 #9).
Ook bij deze kaart heb ik een vel foam gebruikt om als ophoging van mijn schudkaart te dienen. De achterkant van mijn schud cirkel is hetzelfde papier als de eerste laag design papier. Zo komt de groene kleur weer terug in de kaart. Als schudmatriaal heb ik weer die mooie zilveren sneeuwvlokken gebruikt.
Nadat alle onderdelen allemaal op hun plek geplakt waren heb ik nog een Banner gesneden uit 2 verschillende soorten design papier. Met een parel brad en een kerstwens is de kaart helemaal af!
 
 
Veel hobby plezier

1 opmerking:

Related Posts with Thumbnails