zaterdag 5 mei 2012

Nationale Scrapbook Dag 2012

Het is vandaag Nationale Scrapbook Dag. Een dag vol scrapbook creativiteit. De hele wereld doet hier aan mee!
Natuurlijk willen wij daar ook bij stil staan. We hebben geen grote wedstrijd in gedachten, maar we willen je wel inspireren om lekker aan het scrappen te gaan. Hierbij wat leuke schetsen om je een beetje op weg te helpen.





Maak je liever kaarten dan is dat geen probleem. Gebruik een scrapbook schets om er een kaart van te maken. Natuurlijk kun je ook een kaarten schets gebruiken.





We hebben wel een leuke prijs in gedachten om te verloten:


Een Collection kit 30,5 x 30,5 cm van echo Park
This & That: Graceful
Het enige wat je hoeft te doen is een leuk berichtje achter te laten.

Om iedereen een kans te geven heb je tot en met zaterdag 12 mei de tijd om te reageren. Mocht je graag je project laten zien dan kan dat ook. We hebben een speciale link gemaakt waar je je werk kan laten zien. Een mailtje sturen mag natuurlijk ook.

Veel hobby plezier

7 opmerkingen:

  1. OOO wauw die zien er gaaf uit ... Ben een beetje inspiratieloos dus dit komt op precies het juiste moment !! Ik ga er zeker iets meedoen ! En dan ook nog kans maken op een super geweldige onwijs gave prijs !! Nou volgens mij is mijn creatieve dipje spontaan verdwenen hahaha Dankjewel Marion voor dit leuke idee !! Groetjes Paula
    Zodra ik iets gemaakt heb dan mail ik hem door !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga zo meteen aan de slag met die leuke sketches!!
    Die zijn echt mooi!
    En dat papier WAUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWW!!!!
    Wat gaaf dat je dat weg gaat geven!!

    Lieve Groetjes Wietze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke schetsen, altijd handig als de inspiratie weer eens ver te zoeken is
    leuk dat je wat weggeeft en wij hoeven er deze keer helemaal niets voor te doen, nou ja

    groetjes, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi

    Wat leuk weer ga meteen lekker aan de slag kijk altijd uit naar je ideeën het is toch slecht weer zodra ik wat gemaakt heb stuur ik m naar je toe

    Groetjes danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie sketches, de bovenste vind ik echt geweldig ga ik zeker iets mee doen, ik heb nog een paar mooie foto's van mijn kleinzoon.
    Wat een geweldig papierblok, wat leuk dat je dat zomaar gratis weggeeft.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de sketches geprint en ga er ook mee aan de slag. Ook even naar dat filmpje over die sprays zitten kijken, leuk spul! Heb je er zelf al mee gewerkt?
    Het pakketjes dat je weg wilt geven ziet er ook echt super uit.Ik komt snel weer eens in de winkel kijken!
    Groetjes
    Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee wat leuk,dat wist ik helemaal niet. Schetsen zien er leuk en do-able uit. Maar eh, als het in heel de wereld scrapbookdag is, is het dan niet juist Internationale scrapbookdag?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails