vrijdag 23 maart 2012

Nooodle Mini: Col en/of Ketting

Je hoeft niet te kunnen breien of haken om iets leuks te maken van de Nooodle Mini.
Ik heb er een leuke ketting van gemaakt.
Ik heb de Nooodle meerdere keren om een eetkamer stoel gewikkeld.
Daarna alle strengen bij elkaar gebonden met een overig stukje Nooodle.


Om de knoop te verbloemen heb ik een leren gesp om de knoop gebonden.
Ik heb het speels gehouden door er kralen aan te hangen.



Tussen alle stengen door zit 1 gevlochten streng. Dit vond ik net even iets mooier en speelser dan allemaal gewone strengen.




Kun je wel breien dan is dit misschien een leuk idee.
Deze col / ketting is gemaakt van 1 bol Nooodle.
Door een aantal "luie wijven"steken te gebruiken krijg je een luchtig effect.


Nog even een close-up.


Veel hobby plezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails