vrijdag 6 januari 2012

Layouts met Echo Park: Country drive

Met de collection kit van Echo Park: Country Drive, heb ik deze vrolijke layout gemaakt.
In een collection kit zittten alle design vellen, stickers e.d die bij deze serie horen.
Voor de eerste LO heb ik gekozen voor een witte ondergrond. De kleuren van deze kit zijn opvallend en ik wilde deze niet laten verdwijnen in de kleur van het cardstock.
Ik vind deze foto's super grappig. Dylan was op zijn verjaardag met oma aan het spelen. En net als elk jongetje van 3 was ook Dylan een echte cowboy zonder gevaar.
Hij had oma gevangen en zou haar wel even vastbinden. Hij had alleen niet in de gaten dat het springtouw heel erg strak om oma d'r nek zat. Er was bijna geen oma meer geweest. Het is goed afgelopen en zowel Dylan als oma hebben heel hard gelachen.


Voor deze LO heb ik een kraft cardstock als ondergrond genomen. De foto's zijn in het bos genomen en door de vele groene tinten in zowel de foto's en het designpapier kwam dit het mooiste uit.
Dezelfde papier lijn en twee totaal verschillende LO's. Dat maakt scrappen zo leuk.


(Doordat het al snel donker word buiten zijn de foto's van de LO's niet helemaal perfect. Excuses hiervoor.)

Veel hobby plezier

1 opmerking:

Related Posts with Thumbnails