vrijdag 2 december 2011

Herfst slinger met Eline's winterhuis

Het is dan Bijna Sinterklaas en over ongeveer 2 weken staat de kerstboom alweer in huis, maar ik wilde toch heel erg graag mijn herfst slinger laten zien.


Ik heb deze gemaakt met stof van Eline's winterhuis.
Ik heb een rechthoek gesneden uit karton en daaruit een driehoek gesneden. De "banner" is gemaakt.

Als eerste heb ik met super sterke tape een kanten randje langs de banner geplakt. Met aslan heb ik de stof op de banner geplakt.
Met nestabilities, cardstock en wat leuke bloemen heb ik elke banner gedecoreerd. De stoffen figuren komen ook uit de Eline's winterhuis stof. De letters zijn van chipboard en ze zijn gekleurd met embossing poeder.
Op de onderstaande foto's kun je elke banner goed zien zolas hij is geworden.









Ik weet dat ik de slinger binnenkort weer mag opruimen, maar ik laat 'm zo lang mogelijk hangen.

Ik ben gek op de herfst en wil daar dan ook zo lang mogelijk van genieten.

Gelukkig heb ik ook nog een kerstslinger die ik hierna kan ophangen.


Veel hobby plezier


1 opmerking:

Related Posts with Thumbnails