zaterdag 8 oktober 2011

Koopzondag!

Wow, wat is het een drukke week geweest.
Vorige week hebben we groot feest gehad i.v.m de heropening van ons winkelcentrum.
Vier volle dagen met muziek, activiteiten, optredens en heel veel gezelligheid.
Het was een week waar we trots op mogen zijn.
Bij ons in de winkel was het extra druk. Maar echt uitrusten hebben we niet gedaan.
Afgelopen week was ook weer super druk. Zo druk zelfs dat ik helemaal geen tijd heb gehad om een stukje voor het blog te schrijven. 's Avonds had ik geen puf meer om de foto's die ik gemaakt had met nieuwe creaties op de pc te zetten.
Maar ik beloof dat ik volgende week extra leuke dingen ga laten zien.

Voor ons is de werkweek nog niet voorbij.
Morgen hebben we in ons winkelcentrum een braderie. Met leuke kraampjes en natuurlijk zijn er ook een heleboel winkels geopend.
Wij natuurlijk ook.
En speciaal voor deze dag hebben we een groot aantal leuke aanbiedingen.
Zoals:
* Scrapbook design papier pakketten met 50 vel in een handige opbergmap voor maar €7,50.
* Een compleet pakket HobbyDots incl. boekje en benodigde stickers.
* Zelfmaak pakket om een Biaisband armband te maken voor maar €2,99
* Papicolor artiklen met 25% korting
* Cotton 8 haakgaren van €2,20, nu voor €1,65 per bol.
Natuurlijk hebben we nog veel meer leuke aanbiedingen.

Dus mocht je zin hebben om een bezoekje te brengen aan het winkelcentrum (het gaat toch regenen en wij zitten in een overdekt winkelcentrum haha), je bent van harte welkom.
We zijn deze dag geopend van 11.00 uur tot 17.00 uur.

Veel hobby plezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails