vrijdag 9 september 2011

OEHOE(RA)

Deze kaart staat al eventjes in de winkel en steeds vergat ik 'm op de foto te nemen. Maar nu kan ik hem dan toch aan iedereen laten zien.
De achtergrond heb ik met een nieuwe embossing folder (HootHoot, van craftsConcepts) gemaakt. Deze staat helemaal vol met uiltjes (iets waar ik helemaal vrolijk van word).
Het papier is van BasicGrey (6x6 block, Life of the Party)
Het schattige uiltje is van een 3D stansvel van StudioLight (EASY SL 192)
Met de chipboard letters van BasicGrey Porcelain (helaas bij onze groothandel uit het assortiment) heb ik de tekst OEHOE(RA) aangebracht.



De basis van deze kaart is heel erg eenvoudig, maar de kleuren en de super schattige uil maken de kaart tot een groot succes.

De reacties in de winkel zijn zeer positief in iedergeval.


Veel Hobby Plezier

2 opmerkingen:

  1. wat een grappige woordspeling ! heel erg leuk, misschien dat ik hemook wel een keertje gebruik als dat mag. heel erg leuk gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik vind de woordspeling zeer geslaagd...en de kaart is natuurlijk ook mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails