woensdag 18 mei 2011

Winnaars NSD

De uitslag is binnen. Dit zijn de winnaars van de uitdagingen:












Anja











Chantal











Renate

Ik wil alle winnaars feliciteren met hun prijs. Jullie hebben allemaal een persoonlijk bericht gehad en we gaan er voor zorgen dat de prijs zo snel mogelijk bij jullie terecht komt.

Ik wil iedereen bedanken voor het insturen van alle mooie inzendingen.
En in het bijzonder Wietze. Ik vind het echt super dat een 13 jarige jongen zulke mooie dingen kan maken. Helaas heb je niet gewonnen, maar ik vind toch dat je genoemd mag worden.
Op www.wietzehoekstra.blogspot.com kun je al zijn mooie creaties bekijken.

Groetjes en Veel hobby Plezier
Marion

3 opmerkingen:

  1. meiden gefeliciteerd!!!!

    groetjes, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Marion,

    Super bedankt voor de gave prijs!! Ik ben er heel erg blij mee!! Het was erg leuk om mee te doen en dan nog iets winnen is helemaal geweldig.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat een geluk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails