vrijdag 25 maart 2011

Kaarten met Eline's Flowers paper pad

Met het nieuwe Paper bloc: Eline's Flowers heb ik deze twee vrolijke kaarten gemaakt.


Door het papier in verschillende patronen op de kaart te plakken kun je hele mooie effecten creeren. Over mijn collage van design papier heb ik een vel glittersticker geplakt. Dit geeft de kaart net iets meer bling.
Om de kaart af te maken heb ik een lint om de kaart gevouwen en daar twee strikken in gemaakt. het lieveheersbeestje is een Woolie van de Basic grey serie Lemonade.

Bij deze kaart heb ik de papier collage erg strak gehouden. Om de kaart af te maken heb ik een lint om de kaart gedaan en daarop een zelfgemaakte lollipop flower op geplakt. In video 15: zelf lollipop flowers maken, kun je zien hoe ik deze gemaakt heb.
Met weinig matriaal en wat fantasie kun je met deze papierlijn vrolijke voorjaarkaarten maken.
Veel hobby plezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails