zondag 13 maart 2011

Cupcake holder

Ik heb deze cupcake holder gemaakt met het onderstaande patroon.
In plaats van een cupcake heb ik een bad spons (puf) gebruikt.
Nu lijkt het net een echt slagroomgebakje.
Leuk als kado of als decoratie in de badkamer.
De kers is ingekleurd met rood en groene stift. Ik heb 'm tussen een tandenstoker geplakt en daarna de randen met glitterlijm versiert.
Het paarse blokjes papier is uit de losse hand (met het patroon als voorbeeld) geknipt.
Met een nestabilitie heb ik een ronde label gesneden om daar mijn tekst op te stempelen.




Kopieer het patroon naar Word en print 'm in elk gewenste maat en kleur uit.
Tip: knip het patroon binnen de zwarte lijnen uit.
Je kunt je cupcake holder maken zoals jij het wil. De mogelijkheden zijn eindeloos.


1 opmerking:

Related Posts with Thumbnails