woensdag 12 januari 2011

Nieuw Knutsel Jaar

Ik moet even mijn excuses maken.
Het is namelijk veel te lang geleden dat ik een berichtje geplaatst heb.
Maar door de jaarlijkse balans in de winkel en het opruimen van de kerstspullen is het er gewoon niet van gekomen.

We hebben nog wel een januari uitverkoop. Veel artikelen zijn sterk afgeprijsd. Bijvoorbeeld: kerst artikelen, embossingmallen, kaarten, scrapartikelen enz.

Maar we hebben ook nog wat nieuwe artikelen binnen gekregen.
Marianne design heeft een nieuwe serie Snoesjes 3D vellen uitgebracht. Ook hebben we nieuwe Creatables binnen gekregen met de daarbij behorende 3D vellen.
Een nieuw knutsel jaar is weer begonnen en dit is nog maar het begin van alle leuke en nieuwe creatieve artikelen.

Er staan ook weer wat nieuwe filmpjes op het programma.
Graag hoor ik nieuwe ideeën over wat jullie graag willen zien.
Ik heb ook al wat nieuwe kaarten klaar staan die ik zo snel mogelijk laat zien.

Veel Hobby plezier

Groetjes
Marion

1 opmerking:

  1. ik ben benieuwd wat ik weer voor leuke ideetjes kan opdoen bij je dit jaar :)

    Enne ideetjes? Pff lastig. Misschien iets creatiefs voor Valentijn?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails