vrijdag 30 juli 2010

Winkel update en fijne vakantie

We hebben een hoop gedaan deze week.
De winkel is nu echt helemaal leeg en opgeleverd aan de mensen van de bouw.
Vanaf volgende week gaan ze sprinklers en een brandhaspel aan brengen.
Na mijn vakantie gaan we weer beginnen met het inrichten van de vernieuwde winkel.
Ik heb wat foto's gemaakt van de winkel zoals hij er nu uit ziet.
Je herkend het niet meer terug.



Nu gaan we even lekker ontspannen en bijkomen van een paar heftige weken.
Als we weer terug zijn is ons batterijtje weer helemaal opgeladen en kunnen we er voor 100% tegen aan.
Helaas heb ik geen Internet verbinding op mijn vakantie adres. Dus zal het blog voor 3 weken stil liggen.
Maar ik beloof dat ik straks weer leuke dingen ga laten zien. Ik heb al een paar dingen klaar liggen en in September komt er weer een hoop nieuwe artikelen uit.
Als alles mee zit gaat de winkel 31 Augustus weer open.
We gaan er voor.

Ik wens iedereen een hele fijne vakantie!

2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een kale lege ruimte zeg!! Gek gezicht!! Hahaha, ik ben benieuwd hoe het er allemaal uit komt te zien!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Marion! Ik kwam via youtube op je knutsel-ideeen en blogspot, je hebt leuke filmpjes en een fijne stem om naar te luisteren!
    Ik ben je gaan volgen :)

    Groetjes Juiette (Juul-gemaakt op blgspt)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails